infolinia czynna od pon. do Pt. od godz. 9:00 - 17:00
Pomoc

Warunki handlowe
- Wszystkie ceny są cenami brutto. Płatność następuje przy odbiorze lub jako przedpłata po dokonaniu zamówienia. Wyboru formy płatności dokonuje klient.

- Przewidywany czas dostawy towaru to 2 - 4 dni roboczych od chwili potwierdzenia zamówienia. W każdej chwili można sprawdzić status swojego zamówienia na stronie "Twoje konto".

- OutletRTVAGD.pl dostarcza towar poprzez firmę kurierską DPD.

- Udzielamy gwarancji zwrotu zamówionego, lecz nie używanego towaru w terminie 10 dni. Gdyby dostarczony towar nie odpowiadał państwu z jakichkolwiek powodów, prosimy o przesłanie go, w powyższym terminie na własny koszt, wraz z informacją czego oczekują Państwo w zamian (gotówka, inny towar). Kwota w wysokości zwróconego towaru zostanie przesłana przekazem pocztowym.

- Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych informujemy, że dane osobowe naszych klientów są przechowywane w zbiorze danych naszej firmy. Dane osobowe zbierane są wyłącznie na nasze potrzeby i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w przepisach o ochronie danych osobowych.

- Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, który należy zgłosić do siedziby naszej firmy.

Siedziba sklepu:
OutletRTVAGD.pl

ul. Santocka 39
71-083 Szczecin
NIP: 852-256-82-58
REGON: 320806617
Firma znajduje się w Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecina, pod numerem WIG HG/052421/01



Jakie są warunki kupowania w sklepie OutletRTVAGD.pl?

Przede wszystkim należy posiadać aktywne konto w naszym sklepie z uzupełnionymi wszystkimi danymi adresowymi oraz trzeba mieć ukończone 18 lat (bądź posiadać pisemną zgodę rodziców - dotyczy klientów poniżej 18-go roku życia).

Gdzie mogę edytować swoje dane?

Edycja danych jest dostępna po zalogowaniu w zakładce „Twoje konto” znajdującej się w prawym górnym rogu strony.

Jak znaleźć produkt?
Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie posortowane są w różnego rodzaju kategoriach i podkategoriach, których spis znajdziecie w tabelach po bokach strony. Aby jednak ułatwić znalezienie konkretnego towaru, konkretnej firmy można skorzystać ze szczegółowej wyszukiwarki produktów, która z pewnością pozwoli Wam zaoszczędzić sporo czasu.

Jak kupić wybrany produkt?
Aby kupić interesujący Cię produkt należy włożyć go do koszyka poprzez kliknięcie w przycisk "do koszyka" . Wybrany towar jest automatycznie przenoszony do naszego koszyka, gdzie następnie można zatwierdzić jego kupno poprzez złożenie zamówienia, bądź kontynuowanie zakupów i dodawać kolejne produkty. Zawartość koszyka można na bieżąco kontrolować i edytować klikając w pole koszyk.

Jak złożyć zamówienie?
Kiedy już wszystkie towary, które ma się zamiar zakupić, znajdują się w koszyku, należy kliknąć przycisk "złóż zamówienie", gdzie następnie można wybrać sposób płatności i przesyłki.


Jak potwierdzić zamówienie?
Każde zamówienie należy potwierdzić. Jak? - sprawa jest prosta. Gdy tylko zamówienie zostanie złożone, wysyłamy do klienta maila z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Jeśli nie zostanie ono potwierdzone w ciągu kilku dni, staramy się skontaktować za pomocą e-mail, lub drogą telefoniczną. Jeśli jednak i to nie poskutkuje, zmuszeni jesteśmy takie zamówienie anulować.

Jak anulować zamówienie?
Aby zrezygnować z zamówienia, którego jeszcze się nie zrealizowało, można to zrobić logując się na sklepie i używając zakładki "Twoje konto", znajdującej się w prawym górnym rogu strony sklepu, a następnie po wejściu w „bieżące zamówienia” wybieramy interesującą nas pozycję i anulować wybrane zamówienia z historii zamówień. Istotną sprawą jest aktualny status, gdyż jeśli uda nam się zrealizować zamówienie zanim się rozmyślisz, jedyną drogą do odzyskania pieniędzy jest zwrócenie nam nieużywanego towaru, bądź bezgotówkowa wymiana go na inny.

Jak zapłacić za przesyłkę?
Obecnie mamy trzy możliwości, pierwsza i najbardziej popularna to płatność przy odbiorze (pieniądze należy przekazać kurierowi), druga to płatność kartą kredytową (visa, mastercard oraz allekarta) , trzecia to internetowy przelew bankowy (dotyczy wyłącznie kont założonych w następujących bankach: mBank, multiBank, BZWBK, Inteligo, Nordea, iPKO, BPH, ING, Pekao, Lucas, Polbank, Millennium, Kredyt Bank, BGŻ, Deutsche Bank, Raiffeisen Bank, Citibank, Getin Bank).


Jak wybrać raty PayU?
W tym celu wystarczy wybrać system płatności "Payu oraz Raty PayU". Przy dokonywaniu płatności pojawi się strona payu, która poprosi o wszystkie potrzebne dane. Zobacz filmik informujący o tym jak otrzymać raty Payu:

 

 

Jaki jest czas realizacji zamówień?
Na ogół od dwóch, do kilku dni. Nigdy nie podajemy dokładnej daty doręczenia przesyłki gdyż zależy ona od wielu, często niezależnych od nas czynników. Jeśli jednak zamówienie zostało szybko potwierdzone, to jest duża szansa, że przesyłka dotrze do klienta na drugi dzień od wysłania przez nas towaru. Czas ten nieco może wydłużyć się w okresach przedświątecznych gdy zarówno my, jak i kurierzy mamy pełne ręce roboty. Skutecznym rozwiązaniem jest jednak złożenie zamówienia wcześniej, wtedy ma się pewność że dotrze ono na czas.

Kto dostarcza przesyłki?
Przesyłki dostarcza firma kurierska DPD.

Gdzie mogę sprawdzić co się dzieje z naszą paczką?
Można to zrobić korzystając z systemu namierzania paczek firmy kurierskiej DPD dostępnym pod tym linkiem. Aby to zrobić potrzebny jest tylko numer przesyłki, który każdorazowo podajemy w momencie gdy oddamy ją w ręce kuriera.

Jak odebrać przesyłkę?
Nie musisz nigdzie wychodzić, kurier zapuka do Twoich drzwi. Jeśli jednak zdarzy się że kurier nie zastanie nikogo w domu, na pozostawionym przez niego awizo znajdziesz informacje o możliwości osobistego odbioru paczki w najbliższym oddziale DPD. Pełną listę oddziałów znajdziesz na stronie www.dpd.com.pl.

Ile będzie kosztować moja przesyłka?
Koszt przesyłki w naszym sklepie wynosi 19 zł przy zamówieniach z przedpłatą oraz 25 zł dla przesyłek pobraniowych. Dla towarów o wartości poniżej 100 zł koszt wysyłki to 12 zł za pobraniem lub 10 zł przy przedpłacie. Jeśli jednak kwota zamówienia jest równa lub przekracza 250 zł, wtedy premiujemy Cię przesyłką gratis bez względu na wagę zakupionego towaru.

 

Ile będzie kosztować moja przesyłka za granicę?


Austria - 11 €
Belgia - 12 €
Bośnia i Hercegowina - 77 €
Czechy - 9 €
Dania - 11 €
Estonia - 14 €
Finlandia - 16 €
Francja - 15 €
Niemcy - 8 €
Grecja - 22 €
Węgry - 13 €
Irlandia - 19 €
Włochy - 16 €
Łotwa - 15 €
Litwa - 13 €
Luksemburg - 14 €
Holandia - 10 €
Norwegia - 61 €
Portugalia - 22 €
Rumunia - 28 €
Słowacja - 10 €
Słowenia - 21 €
Hiszpania - 22 €
Szwecja - 15 €
Szwajcaria - 65 €
Wielka Brytania - 14 €

Jakie są zasady reklamacji?

Wszystkie towary dostępne w naszej ofercie objęte są 12-to miesięczną gwarancją . Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryte zostaną jakieś wady towaru, niezgodne z przedstawionym na stronie produktem, należy odesłać przesyłkę Pocztą Polską na adres:


OutletRTVAGD.pl

ul. Santocka 39

71-083 Szczecin


Towar dotarł uszkodzony. Co dalej?
Jeżeli zdarzy się, że zamawiany towar zostanie uszkodzony w transporcie (np. potłuczone produkty szklane) prosimy wezwać kuriera doręczającego przesyłkę w celu spisania protokołu uszkodzenia, oraz poinformować nas o zaistniałej sytuacji. W miarę możliwości prosimy też o przesłanie zeskanowanego protokołu na nasz adres e-mail. Ułatwi to nam i przyśpieszy procedurę reklamacyjną.

Zgłoszenia dotyczące zniszczenia przedmiotów w trakcie transportu, bez uprzedniego spisania protokołu uszkodzenia z przewoźnikiem nie będą przez nas uznawane.



Czy mogę zwrócić towar który mi się nie podoba?
Tak, dajemy Ci możliwość zwrotu zamówionego, lecz nie używanego towaru w terminie 14 dni od momentu dostarczenia. Należy go jednak przesłać Pocztą Polską, w powyższym terminie na własny koszt, wraz z informacją czego oczekuje się w zamian (gotówka, inny towar). Wymagane jest dołączenie wydrukowanego, wypełnionego i podpisanego formularza, który znajdował się w paczce. W przypadku zwrotu gotówki, pieniądze zostaną przesłane za pomocą przekazu pocztowego, bądź wpłacone na podane konto w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas zwróconego towaru.

Czy mogę wymienić towar na inny?
Jak najbardziej. Dopuszczamy możliwość wymiany towarów w przypadku, gdy zamówiony nie odpowiada potrzebom. Trzeba go wtedy odesłać towar na własny koszt Pocztą Polską w terminie 14 dni od daty zakupu. Odesłany towar zostanie wymieniony na każdy inny zamówiony przez stronę, wybrany wedle uznania spośród dostępnych w naszym sklepie. Dodatkowo w notatce do zamówienia należy uwzględnić iż jest to "towar na wymianę".


Czym są produkty ulubione?
Do ulubionych można dodawać każdy towar znajdujący się w naszym sklepie. Dzięki temu można szybko odnaleźć wymarzony produkt i szybko złożyć zamówienie lub podzielić się swoimi wymarzonymi rzeczami z bliską osobą.



FAQ - Czyli najczęściej zadawane pytania

Czy produkty kupione w sklepie OutletRTVAGD mogą brać udział w promocjach organizowanych przez producenta?
Czasami producenci dają możliwość zarejestrowania produktu i tym samym otrzymania czegoś. NASZE PRODUKTY NIE MOGĄ BRAĆ UDZIAŁU W AKCJACH ORGANIZOWANYCH PRZEZ PRODUCENTA.

Czy wysyłacie paczki za granicę?
Tak, cennik znajduje się powyżej.

Skąd mogę wziąć numer przesyłki?
Każdemu zrealizowanemu zamówieniu zostaje przypisany numer przesyłki, który znaleźć można w zakładce "moje konto" na sklepie, gdzie znajduje się lista wszystkich złożonych przez Ciebie zamówień.

Jak anulować zamówienie?
Możesz to zrobić w zakładce "Twoje konto" na sklepie, a jeśli sprawia Ci to zbyt wiele kłopotów, możesz poprosić nas o anulowanie Twojego zamówienia za pomocą maila, bądź poprzez kontakt telefoniczny.

Nie mogę się zalogować w sklepie, co mam zrobić?
Wielce prawdopodobne, że zapomniałeś swojego loginu lub hasła. Jeśli masz kłopot z jego przypomnieniem, skorzystaj z opcji odzyskiwania hasła , w ostateczności napisz do nas maila: sklep@outletrtvagd.pl. Ważna jest również pisownia, więc jeśli np. Twój login bądź hasło zawiera wielkie litery, musisz to uwzględnić podczas logowania.

Gdzie jest moja paczka?
To najczęstsze pytanie jakie gości na naszych skrzynkach. Jeśli zamówienie ma u nas status "zrealizowane", nie ma możliwości żeby coś było nie tak. Przyczyną często jest to, iż kurier nie zastał nikogo w domu. W tym celu należy skontaktować się z najbliższym oddziałem DPD i ustalić co dokładnie się stało posługując się numerem przesyłki (jak go zdobyć czytaj wyżej). Kurier powinien podjąć w sumie 2 próby doręczenia paczki w kolejnych dniach, po czym paczka wraca z powrotem do nas. Bardzo pomocne jest również wpisanie swojego numeru telefonu w swoich danych. Dzięki temu kurier może zadzwonić w celu umówienia terminu dostarczenia przesyłki.

Jak mogę potwierdzić zamówienie?
Najszybszą drogą jest kliknięcie na link potwierdzający w mailu zwrotnym wygenerowanym przez nasz system tuż po złożeniu zamówienia. Jeśli jednak z jakiś przyczyn nie możesz tego zrobić, nie ma problemu jeśli napiszesz nam maila samodzielnie, bądź zadzwonisz do nas i podając swój login potwierdzisz zamówienie. Poniżej znajdziesz wszystkie przydatne namiary:

obsługa zamówień:
- telefon: +48 91 4844506 lub 608710444
- email: sklep@outletrtvagd.pl

Czy zamawiając kilka produktów na raz zapłacę za kilka przesyłek?
Absolutnie nie! Wszystkie zamówione przez Ciebie produkty zostaną spakowane razem i wysłane jako jedna paczka, której wielkość zależy od tego co zamówiłeś.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel